نقدی بر کتاب «روشهای پژوهش کیفی در روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی» کتاب ماه کلیات، ش. 186، ص. 65-69. Daymon, C. and Holloway, I. (2011) Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications, Abingdon, Oxon: Routledge, 2nd E
نقدی بر کتاب «روشهای پژوهش کیفی در روانشناسی: ترکیب رویکردهای بنیادی. کتاب ماه کلیات، ش. 185، ص. 56-60. Frost, N (Ed) (2011). Qualitative ResearchMethods in Psychology: Combining CoreApproaches. Buckingham: Open University
نقدی بر کتاب «کتابخانههای دانشگاهی و فرهنگ دانشجویی: آنچه اکنون میدانیم». کتاب ماه کلیات، شماره 178، مهر 1391. Duke, L. and Asher, A. (Ed.) (2012) College Libraries and Student Culture: What We Know Now. Chicago: American Library Association
نقدی بر کتاب «کاربران اطلاعات و کاربردپذیری در عصر دیجیتال». کتاب ماه کلیات، شماره 178، مهر 1391. Chowdhury, G and Chowdhury, S. (2011) Information Users and Usability in the Digital Age, London: Facet
نقدی بر کتاب « راهنمای آموزش سواد اطلاعاتی: 101 نکته کاربردی». کتاب ماه کلیات، شماره 178، مهر 1391. Blanchett, H; Powis, C. and Webb, J. (2011) A Guide to Teaching Information Literacy: 101 Practical Tips, London: Facet Publishing
نقد «داوری و مدیریت مقاله در مجلههای علمی: راهکارهایی برای عملکردی شایسته». کتاب ماه کلیات، ش 177، شهریور 91. Hames, Irene. (2007) Peer Review and Manuscript Management in Scientific Journals: Guidelines for Good Practice. Malden, MA: Blackwell Pub
نقدی بر کتاب «پژوهش کیفی: راهنمای طراحی و اجرا». کتاب ماه کلیات، شماره 172، فروردین 1391، ص. 79-76. Merriam, S. B. (2009) Qualitative Research: A Guide to Design and Implementation, John Wiley & Sons
نقدی بر کتاب «مهارتهای ارتباطی: نردبان موفقیت برای حرفهمندان» کتاب ماه کلیات، شماره 171، اسفند 1390، ص. 45-41. Ellis, R. (2009) Communication Skills: Stepladders to Success for the Professional, Second Edition, Intellect Books
نقدی بر کتاب «مهارتهای ارتباطی خود را بهبود بخشید» کتاب ماه کلیات، شماره 171، اسفند 1390، ص. 49-45. Barker, A. (2010) Improve Your Communication Skills, Revise Second Edition, Kogan Page Limited
نقدی بر کتاب «شنیدن و ارتباطات انسانی در قرن بیست و یکم» کتاب ماه کلیات، شماره 171، اسفند 1390، ص. 52-49. Wolvin, A. (2010) Listening and Human Communication in the 21st Century, Wiley-Blackwell Publishing
نقدی بر کتاب «روش پژوهش مطالعه موردی: نظریه، ابزار و اجرا». کتاب ماه کلیات. شماره 163، تیر 1390. ص. 57-54. Woodside, Arch, G. (2010) Case Study Research: Theory, Method, Practice. Emerald Group Publishing Limited
نقدی بر کتاب «پژوهش کیفی: مطالعه آنچه رخ میدهد» کتاب ماه کلیات. شماره 163، تیر 1390. ص. 60-57. Stake, R. E. (2010) Qualitative Research: Studying How Things Work, the Guilford Press
نقدی بر کتاب «اقدامپژوهی و عملکرد مبتنی بر بازاندیشی: روشهای خلاقانه برای تسهیل فرایند بازنگری و یادگیری». کتاب ماه کلیات. شماره 163، تیر 1390. ص. 63-60. McIntosh, Paul. (2010) Action Research and Reflective Practice: Creative and Visual Methods to
نقدی بر کتابِ «مبانی روشهای پژوهش آمیخته: ترکیب رویکردهای کمّی و کیفی در علوم اجتماعی». کتاب ماه کلیات. شماره 160، فروردین 1390. ص. 69-66. Teddlie, C. and Tashakkori, A. (2009) Foundations of Mixed Methods Research: Integrating Quantitative and Qual
نقدی بر کتاب «نگارش کتابهای دانشگاهی موفق». کتاب ماه کلیات، سال 14، ش. 1، دی 1389، ص. 53-57. Haynes, A. (2010) Writing Successful Academic Books, Cambridge University Press
نقدی بر کتاب « از تحقیق تا تالیف: راهنمای نگارش علمی»، کتاب ماه کلیات، سال 14، ش. 1، دی 1389، ص. 53-51. Kats, M. (2009) From Research to Manuscript: A Guide to Scientific Writing. Second Edition, Springer
نقدی بر کتاب «تشریح تحقیق: چگونه پیام خود را به مخاطبان اصلی برسانیم و پژوهش خود را بهبود بخشیم». کتاب ماه کلیات، سال 14، ش.1، دی 1389، ص. 51-48. Meredith, D. (2010) Explaining Research: How to Reach Key Audiences to Advance Your Work, Oxford Un
طراحی شده بوسیله کتابدار.